Forum www.braterskieprzymierze.fora.pl Strona Główna www.braterskieprzymierze.fora.pl
Witaj Nieznajomy! Trafiłeś właśnie na forum Braterskiego Przymierza! Klanu z zasadami i historią! Poznasz tutaj kilku ciekawych ludzi i weźmiesz udział w sesjach fabularnych. Po prostu zarejestruj się albo napisz do Przywódcy na gg. Nr: 10358881. ZA BP!!!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jak stworzyć kartę postaci?

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.braterskieprzymierze.fora.pl Strona Główna -> Karty postaci
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BeronHeavyhand
Prezes - Kierownik
Prezes - Kierownik



Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 4443
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Facet

PostWysłany: Sob 17:40, 17 Sty 2009    Temat postu: Jak stworzyć kartę postaci?

Karty w tym dziale są czysto mechaniczne. Fabularne są gdzie indziej, to wiecie. Jeśli jesteś nowy, to poszukaj w tematach o fabule.
Proszę, aby każdy starał się robić dokładnie tak, jak to opisuję, żeby mi się nie myliło. Lubię porządek. Wyjątek stanowi mój pokój i pulpit...
Każdy tworzy swój osobny temat zatytułowany nie inaczej, jak swoim imieniem.
Na początku każdy tworzy postać wg punktów, które przedstawiłem poniżej. Następnie ja robię podsumowanie i piszę co i ile ma każda postać. Ile atutów może wybrać, umiejętności i ile ma na początek kasy. Później zajmiemy się dalszym uzupełnianiem. Jak ktoś zna się na systemie D&D, nie pominiem się pogubić, ale w każdym razie ja wszystko wyjaśniam, jak coś jest nie oczywiste.


Tworzenie bohatera.

1) Najpierw wybież rasę oraz klasę dla swej postaci.
Dostępne rasy:
- Człowiek
- Aasimar
- Diabelstwo
- Krasnolud tarczowy (podstawowy)
- Krasnolud złoty
- Krasnolud podziemny
- Szary krasnolud (duergar)
- Księżycowy [pedał] (podstawowy)
- Słoneczny [pedał]
- Dziki [pedał]
- Leśny [pedał]
- Wodny [pedał]
- Mroczny [pedał] ([10-letni zbok])
- Gnom głębinowy (sfirvneblin)
- Skalny gnom (podstawowy)
- Leśny gnom
- Polarny gnom
- Pół[pedał]
- Półork
- Niziołek wędrowny (podstawowy)
- Niziołek osiadły
- Niziołek prymitywny
- Niziołek - Długol
- Niziołek podziemny
- Niziołek pustynny
- Genasi powietrza
- Genasi wody
- Genasi ognia
- Genasi ziemi
- Hengeyokai
- Korobokuru
- Ludzie-duchy
- Nezumi
- Vanarowie
- Wampir
- Wilkołak

Dostępne klasy:
- Barbarzyńca
- Bard
- Czarodziej
- Zaklinacz
- Druid
- Łotrzyk
- Kapłan
- Mnich
- Paladyn
- Tropiciel
- Wojownik
- Samuraj
- Shugenja
- Sohei
- Szaman
- Wu jen

Można być wieloklasowcem w miarę zdobywania poziomów.
Podręczniki do D&D.


][) Przyporządkuj wartości atrybutów.
Atrybuty:
- Siła
- Zręczność
- Budowa
- Intelekt
- Roztropność (mądrość)
- Charyzma

Początkowe wartości wynoszą 10 (+0). Każdy ma do rozdysponowania 25 punktów. Każdy atrybut do poziomu 14 (+][) kosztuje jeden punkt. Od 15 do 16 dwa punkty i 17-18 poziom kosztuje trzy punkty. Nie można na początku gry wykupić więcej ni 18 poziomów danego atrybutu. Dopiero później, co cztety poziomy można podnosić jeden atrybut o jeden poziom.

Premie od atrybutów:
10-11: 0
12-13: +1
14-15: +][
16-17: +3
18-19: +4
20-21: +5
Itd...

Premie do:
Siła wpływa na:
- Trafienie przeciwnika w walce wręcz
- Obrażenia zadawane w walce wręcz lub bronią rzucaną. Ataki drugą dłonią otrzymują jedynie połowę premii, a ataki bronią dwuręczną półtora całej wartości premii.
- W przypadku łuków refleksyjnych (bloczkowych) na siłę udeżenia (obrażenia).
- Udźwig postaci

Zręczność wpływa na:
- Atak z dystansu (trafienie)
- Klasę Pancerza
- Refleks
- Ciche poruszanie się, jeździectwo, kradzież kieszonkową, otwieranie zamków, równowagę, stosowanie liny, ukrywanie, upadanie i wyzwalanie.

Budowa wpływa na:
- Punkty życia
- Wytrwałość
- Koncentrację (to dla postaci czarujących)

Intelekt wpływa na:
- Luczbę języków, które twoja postać zna na poczatku gry
- Liczbę punktów umiejętności nabywanych, co poziom
- Alchemię, czaroztwo, czytanie z warg, fałszerstwo, odcyfrowywanie zapisów, przeszukiwanie, rzemiosło, szacowanie, uniezkodliwianie mechanizmów, wiedzę oraz wróżenie.
- Czarodzieje otrzymują czary premiowe w oparciu o wartość swego intelektu. Minimalny intelekt potrzebny do rzucenia czaru wynosi 10 + poziom czaru.

Roztropność wpływa na:
- Siłę woli
- Leczenie, nasłuchiwanie, półsłówka, profesję, tajniki dziczy, wyczucie kierunku, wyczucie pobudek oraz zauważanie.
- Kapłani, druidzi, paladyni i tropiciele otrzymują czary premiowe w oparciu o wartość swej roztropności. Minimalna roztropność potrzebna do rzucenia zaklęcia wynosi 10 + poziom czaru.

Charyzma wpływa na:
- Blefowanie, Dyplomację, postępowanie ze zwierzętami, przebieranie, stosowanie magicznych urządzeń, występy, zastraszanie, zdobywanie informacji oraz zwierzęcą empatię.
- Testy, które reprezentują próby wpływania na innych
- Odegnanie nieumarłych dla kapłanów i paladynów.

3) W tej chwili wkraczam ja. Podsumowuję i piszę o wszystkich modyfikatorach od rasy itp. Później wybieramy wspólnie atuty i umiejętności.




Klasy prestiżowe:
Oto lista klas prestiżowych, które są dostępne w naszych sesjach. Inną też można mieć, ale trzeba najpierw pokazać w której książce ona występuje. Ale UWAGA!!! W sesjach DW nie wolno mieć klasy przestiżowej ściśle związanej z Torilem, albo z bóstwem z Zapomnianych Krain!

- Krasnoludzki Obrońca
- Mistrz wiedzy
- Mistyczny łucznik
- Rycerz ciemności
- Skrytobójca
- Tancerz cieni
- Boska wyrocznia
- Boża pięść
- Egzorcysta
- Inkwizytor
- Kapłan bitewny
- Kontemplujący
- Łowca umarłych
- Łowca wyklętych
- Rycerz Kielicha
- Rycerz Środkowego Kręgu
---- Wewnętrzny Krąg
---- Patrzący w Gwiazdy
- Szpitalnik
- Święty wyzwoliciel
- Templariusz
- Władca całunów
- Mnich Shintao
- Mistyk henshin
- Tatuowany mnich
- Dziki singh
- Eunuch czarownik
- Jeździec kishi
- Łowca czarownic
- Mistrz iaijutsu
- Mistrz oręża (kensei)
- Panna Wojny
- Szpieg ninja
- Tancerz miecza
- Uczeń Pustki
- Wojownik niedźwiedź
- Yakuza
- Zmiennokształtny
- Zwiadowca cienia
- Adept cienia
- Agent Harfiarzy
- Agent kościoła
- Boski sługa
- Celebrant Sharess
- Cienisty [rumun] z Amnu
- Evereskański Strażnik grobów
- Harfiarz doskonały
- Hathran
- Hierofanta magicznego ognia
- Inkantatriks
- Łowca czarnej krwi
- Męczennik Ilmanera
- Mistyczny wyznawca
- Młot Moradina
- Mnich Długiej Śmierci
- Netheryjski arkanista
- Oko Horusa-Re
- Pan poranka Lathandera
- Panna bólu
- Rónotwórca
- Rycerz Purpurowego Smoka
- Rycerz wiary
- Sędzia Tyra
- Shaarski łowca
- Strażnik czarów z Silverymoon
- Szpieg Zhentarimów
- Władca szlamu
- Yathrinshee
- [rumun] myśli


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BeronHeavyhand dnia Sob 4:50, 07 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.braterskieprzymierze.fora.pl Strona Główna -> Karty postaci Wszystkie czasy w strefie GMT + 3 Godziny
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin